Home Lifestyle Îţi mai aminteşti de locurile din “Dirty Dancing”? Cât costă o vacanţă...

“Dirty Dancing”, filmul anilor ’80, vizionat de milioane şi milioane de oameni din întreaga lume, cu acea coloană sonoră de neuitat, continuă să inspire şi în ziua de astăzi. Casele în care au fost filmate scenele memorabile au fost transformate într-un resort exclusivist şi primesc vizitatori care îşi doresc să trăiască precum în film.

Casa în care “Baby” (Jennifer Grey) s-a îndrăgostit de Johnny (rol interpretat de regretabilul Patrick Swayze), cunoscută drept The Mountain Lake Lodge, se numeşte astăzi Kellerman Resort şi este în Pembroke, Virginia, Statele Unite ale Americii. Administratorii resort-ului au creat chiar conceptul de “Dirty Dancing weekends”, când aşteaptă turişti pentru weekend-uri tematice, din care nu lipsesc nici lecţiile de dans.

casa dirty dancing SUPPLIED

Foto: Supplied via news.com.au

Vizitatorii pot chiar să locuiască în căsuţa în care familia tinerei de 17 ani, Frances “Baby” Houseman, şi-a petrecut vacanţa de vară în anul 1963.

“Este uimitor câţi mii de oameni vin în fiecare vară aici, după urmele filmului Dirty Dancing. Avem oaspeţi din întreaga lume, care vin la Mountain Lake Lodge doar pentru weekendurile Dirty Dancing. Au devenit populare în special pentru ieşirile cu prietenele, dar am văzut şi soţi sau prieteni care vin aici”, a declarat managera resortului, Heidi Stone, potrivit The Sun.

Sursa video: Mountain Lake via Youtube

Jurnaliştii de la News.com.au scriu că pachetul de weekend costă 445 de dolari, de persoană, cu cazare într-o cameră dublă.

Camera dirty dancing supplied

Foto: Supplied via news.com.au

Deşi filmul a avut un buget meniu, s-a dovedit a fi un succes urias. Povestea de dragoste presărată cu scene de dans dintre Patrick Swayze şi Jennifer Grey a cucerit generaţie după generaţie.

În total, la nivel global, încasările au ajuns la aproape 300 de milioane de dolari, o sumă fabuloasă pentru un film lansat în anul 1987. A fost primul film care s-a vândut în mai multe de o jumătate de milion de casete video, iar coloana sonoră creată de inspiratul Jimmy Ienner s-a vândut în peste un milion de copii în doar o lună de la lansarea peliculei în cinematografe.

Dacă ţi-a plăcut acest articol, urmăreşte Rețeaua de Știri pe Facebook:

SĂNĂTATE